GT Sophy vysvětlení
Sophy je CPU závody řízení jako Terminátor čipy. Je to tam smajlík jako úsměv, motá se hlava, rozzloben, ouha, ohh, Maximálně 5 Sophy závodník, lze vydělávání po vítězství po obtížnost. je zajímavé novinky :) Seznam pozice vidí Sophy třeba vidělo smajlík jak se vypadá systém smajlíky tak různé.
GT Sophy má pouze PS5 konzole ale bohužel PS4 nelze. Pro budoucna vylepšena.
Rozhovor s Dr. Peter Wurmanem GT Sophy
Co bude dál pro Gran Turismo Sophy? Exkluzivní rozhovor s Dr. Peterem Wurmanem ze společnosti Sony AI
Už je to nějaký čas, co jsme neslyšeli o Gran Turismo Sophy, zcela novém systému umělé inteligence vyvinutém společností Sony AI ve spolupráci s Polyphony Digital. Po svém debutu v rámci časově omezené speciální akce "Race Together" v aktualizaci Gran Turismo 7 1.29 v březnu, tým Sony AI v tichosti vyhodnocuje všechna shromážděná data a zjišťuje, jak nového agenta vytvořit. lepší.
GTPlanet měl možnost hovořit exkluzivně s Dr. Petem Wurmanem, ředitelem Sony AI America a vedoucím projektu GT Sophy, a dozvědět se více o tom, co se jeho tým naučil, co si myslí o veškeré zpětné vazbě sdílené hráči Gran Turismo 7 a jak mají v úmyslu jej v budoucnu zlepšit.
Přečtěte si přepis níže nebo se podívejte na video výše, kde najdete úplnou analýzu GTPlanet a diskusi o všech odpovědích Dr. Wurmana.
Dr. Peter Wurman
GTP: Jaké byly některé ze zajímavějších datových bodů, které jste nasbírali při debutu Sophy v Gran Turismo 7?
Dr. Wurman: Vydání Gran Turismo Sophy v GT7 nám poprvé umožnilo vyhodnotit, jak dobře fungovala neuronová síť, když byla zabudována do hry. Dozvěděli jsme se toho docela dost o konkrétních inženýrských úkolech, které jsou součástí plně integrovaného agenta, stejně jako o samotném herním designu. GT Sophy je tak dobrý jezdec, že bylo náročné najít kombinaci vozů, díky kterým by byly závody zábavné pro různé úrovně dovedností.
GTP: Co si myslíte o různých reakcích veřejnosti na Sophy? Jaký byl podle vás všeobecný konsenzus hráčů? Překvapily vás nějaké komentáře nebo názory?
Dr. Wurman: Viděli jsme spoustu velmi pozitivních komentářů hráčů o GT Sophy. Vyjádřili silnou podporu pro zavádění technologie v průběhu režimu kampaně. Mnozí říkali, že to poskytlo závodní zážitek, který změnil hru, a že závodění GT Sophy připomínalo ten nejlepší zážitek, jaký měli ze závodění s ostatními lidmi v online režimu, ale bez potíží. Mnozí také požadovali možnost ztlumit nebo upravit dovednost, aby mohli najít úroveň, která odpovídala jejich herním dovednostem.
GTP: Jaké jsou podle vás největší mylné představy uživatelů o Sophy nebo o tom, jak funguje?
Dr. Wurman: Spousta hráčů rozuměla technologii docela dobře, ale bylo tam také docela dost mylných představ. Jednak byly sdíleny teorie o tom, jak snadné by mělo být vytvořit pomalejší verzi GT Sophy. Pracovali jsme na tom a ukázalo se, že je mnohem těžší, než by se zpočátku mohlo zdát, vytvořit agenta, který je pomalejší ve skutečném lidském smyslu.
Bylo také zajímavé, jak moc hráči antropomorfizovali agenta, přisuzovali jeho chování záměry nebo touhy, když ve skutečnosti jen reagoval na danou situaci. Naším cílem je samozřejmě vytvořit zážitek, který napodobuje závodění proti dobrým, čistým lidským řidičům, takže v jistém smyslu to, že hráči popsali agenta lidskými termíny, bylo důkazem toho, jak dobře to fungovalo.
GTP: Udělali jste nějaké změny ve směru Sophyina výzkumu od tohoto prvního veřejného testu v důsledku reakcí nebo zkušeností veřejnosti?
Dr. Wurman: Podívali jsme se na některá anomální chování, která byla hlášena, abychom zjistili, zda můžeme zlepšit trénink. Spolupracovali jsme také s PDI na vytvoření verze agenta, která může řídit mnohem více aut a může být použita ve flexibilnějších herních scénářích, aby hráči měli větší kontrolu nad závody.
GTP: Pokrok ve výzkumu AI obecně se za poslední rok rapidně zrychlil. Jak tyto změny ovlivnily Sophyin vývoj? Používáte nějaké nové techniky nebo technologie k dalšímu zdokonalování?
Dr. Wurman: Režim "Race Together" Gran Turismo Sophy byl jedním z prvních případů, kdy byl systém trénovaný pomocí posilovacího učení dodán do produkčního prostředí. To ukazuje, že tato technologie může poskytnout robustní řešení pro složité domény.
Rychlý pokrok v generativní umělé inteligenci je určitě něco, co pozorně sledujeme, ale náš přístup jsme nezměnili. Koneckonců, můžete se zeptat ChatGPT, jak rychle řídit závodní auto, a dá vám rozumné rady, jako je "narazit na vrchol zatáček". ChatGPT ale nemůže ve skutečnosti ovládat auto, dát vám konkrétní pokyny pro konkrétní závodní scénáře ani vám říct, zda si závodní incident zaslouží trest.
GTP: První veřejný test pro Sophy byl dostupný pouze na konzolích PlayStation 5; mohou mít uživatelé PlayStation 4 nějaká očekávání, že uvidí Sophy v budoucnu?
Dr. Wurman: V tuto chvíli nemáme co sdílet.