Licence časovka

Než budete moci závodit, potřebujete licence. Získání závodních licencí vám umožní soutěžit ve všech akcích Gran Turismo 1. Zde si přečtete stručný přehled toho, co každý licenční test v Gran Turismo 1 obnáší. Dokončil jsem všechny licenční testy ve svém hraní Gran Turismo, takže se s vámi podělím o některé své časy.

Nehledejte zde rady ohledně licenčních testů. Místo toho je to jen zdroj pro hráče Gran Turismo 1.

--- Gran Turismo 1: Přehled licencí ---


    Licence potřebujete je, abyste hru porazili, tak proč je nepřimět, aby měli šanci tuto hru porazit?

    Gran Turismo 1 má tři licence - B, A a Mezinárodní-A. Každý test licencí obsahuje osm různých oblastí koncentrace, které vám pomohou zlepšit vaše závodní dovednosti. Následuje sedm testů, po kterých následuje finále.

    Každý test vyžaduje, abyste dokončili požadovaný úkol a provedli tento úkol ve stanoveném čase. Pokud test nedokončíte v rámci dílčího úvazku, neuspějete. Pokud kdykoli opustíte hřiště (jako u všech čtyř kol opouštějících silnici) nebo pokud narazíte dostatečně silně na zeď, neuspějete.

    Své dovednosti musíte důsledně procvičovat. Nestyďte se, pokud neuspějete na první pokus - jen se ujistěte, že v příštím běhu budete lepší.

    • B-licence je vyžadována pro soutěže v Sunday Cupu, v každém ze závodů hnacího ústrojí a v poháru lehké váhy.

    Tato licence uznává vaši schopnost správně řídit a závodit s autem v různých situacích.

    • Považujte A-licenci za "pokročilou" licenci. Schopnosti získané v testech B-Licence jsou testovány v důležitějších licenčních testech. Získání A-

    Licence je důležitá, protože většina šampionátů v Gran Turismo 1 vyžaduje A-licenci. Sedm různých šampionátů vyžaduje A-licenci. To je víc než cokoli jiného.

    • Všechny testy mezinárodní licence A jsou časové zkoušky s použitím Dodge Viper GTS nebo TVR Griffith 4.0. 

    Tady, všechny vaše dovednosti s licencí B a A jsou podrobeny zkoušce, protože musíte pilotovat tato sportovní auta v časovce na jedno kolo. Vše, co jste se naučili z dalších dvou licenčních testů, vám pomůže zvládnout Gran Turismo.

    Dvě metody licenčních testů

    Existují dva způsoby, jak získat licence v GT:
    • Získat je všechny najednou před závodem?
    • Získat potřebné licence a po získání licence jít závodit?
    Pokud vám vyhovuje první metoda, umožní vám to naučit se o hře co nejvíce, aniž byste se museli vracet do nabídky Licence.
    Pokud vám vyhovuje druhý způsob, budete se muset vrátit, abyste získali další potřebné licence, jakmile skončíte se všemi závody, pro které určitý šampionát/závod vyžaduje. Dávám přednost tomu, abyste získali všechny své licence, než začnete JAKÉKOLI závodit. Tímto způsobem se nebudete muset stále vracet do licenční oblasti.
    Další věc, kterou bych upřednostnil - nebojte se, že byste se dostali na zlato. Jistě, je skvělým úspěchem zvládnout každý licenční test (také vyhráváte nová auta za všechna zlatá), ale jen se starejte o to, abyste se pokusili vyhrát licence, než začnete přemýšlet o tom, jak zlepšit svůj výkon.
    Doporučuji, abyste si získali své licence a nestarali se o získání zlata ve všech licenčních testech.

    --- Gran Turismo 1: Přehled B-licence ---

    Licence B-Grade prokazuje vaši schopnost správně ovládat auto a závodit. Každý z osmi testů v Gran Turismo 1 vám pomůže zdokonalit vaše řidičské dovednosti. Nemůžete se stát mistrem světa Gran Turismo, pokud nemáte licenci. Ujistěte se tedy, že se o tento test postaráte včas, abyste měli JAKOUKOLIV naději stát se jakýmkoliv šampionem Gran Turismo.

    Nebo... můžete donekonečna závodit ve Spot Race, kde nezískáte žádná auta ani nedosáhnete skutečné slávy. Je to na tobě. Získejte B-licenci, nebo proč jste ZPRÁVNĚ koupil tuto hru

    Obsah:

    • Spouštění a zastavování 1

    • Spouštění a zastavování 2

    • Základy zatáčení 1

    • Základy zatáčení 2

    • Základy zatáčení 3

    • Základy vícenásobného zatáčení 1

    • Základy vícenásobného zatáčení 2

    • Závěrečný test B-licence

    B-1: Spuštění a zastavení 1

    Licenční časy:
    Zlato - 34.750
    Stříbrno - 35.200
    Bronz - 36.000

    Moje rada:

    V tomto testu není potřeba řídit své auto (pokud nechcete úmyslně selhat). Tento test se týká vaší schopnosti nastartovat a zastavit auto. Vaše Mazda Demio není v žádném případě sportovní vůz. Proto neočekávejte, že se po silnici dlouhé 1000 metrů budete řítit závratnou rychlostí. Zapamatovat si musíte se dostat do tempa a pak se úplně zastavit v cílové oblasti. Začněte přemýšlet, kde zabrzdit, jakmile překročíte hranici 800 metrů.

    B-2: Spuštění a zastavení 2

    Licenční časy:
    Zlato - 26.400
    Stříbrno - 26.700
    Bronz - 27.000

    Moje rada:

    Pro tento platí stejná rada z předchozího testu. Pamatujte, že musíte brzdit rychleji, protože toto Mitsubishi je mnohem výkonnější než Demio.

    B-3: Základy zatáčení 1

    Licenční časy:
    Zlato - 28.150
    Stříbrno - 28.500
    Bronz - 30.000

    Moje rada:

    První zatáčkou Deep Forest budete závodit v autě s pohonem předních kol. Pokuste se zaútočit na tento roh udržováním hladké linie. Pohon předních kol nabízí skvělou trakci a téměř se nemůže vytočit. Využijte výhody svého vozu FWD a vytěžte maximum z jeho jízdních vlastností, abyste obstáli v tomto testu.

    B-4: Základy zatáčení 2

    Licenční časy:
    Zlato - 24.800
    Stříbro - 25.500
    Bronz - 26.000

    Moje rada: 

    Budete závodit v prvním rohu Deep Forest. Tentokrát v autě s pohonem zadních kol. Akcelerace a rozložení hmotnosti se výrazně zlepší od Hondy FWD až po tuto Silvii. Dostanete se do rychlosti rychleji, protože Silvia je mnohem rychlejší auto. Buďte opatrní - pokud ve voze RWD příliš rychle zrychlíte, vytočíte se. Při výjezdu ze zatáčky opatrně zrychlujte a půjde vám to dobře.

    B-5: Základy zatáčení 3

    Licenční časy:
    Zlato - 23.650
    Stříbro - 24.300
    Bronz - 25.000

    Moje rada:

    Mitsubishi GTO (nebo 3000GT) zajede do stejné první zatáčky Deep Forest. Pamatujte, že GTO má pohon všech čtyř kol. U vozu s pohonem 4WD se očekává skvělá trakce a zrychlení. Pamatujte, že vozy 4WD mohou být těžší než jejich protějšky FWD a RWD. Dbejte na to, abyste v této sekci nenajeli příliš rychle. V opačném případě, vaše GTO bude trochu závodit v terénu... a vy neuspějete.

    B-6: Základy vícenásobného zatáčení 1

    Licenční časy:
    Zlato - 26.350
    Stříbrno - 27.000
    Bronz - 28.000

    Moje rada:

    Zde se bude závodit v ohybu S High Speed ​​Ring. V něm budete muset tento úsek správně proplouvat pevnou závodní linií. Vaše auto má pohon předních kol, takže budete muset řídit trať konzistentním způsobem, abyste dosáhli nejlepšího času.

    B-7: Základy vícenásobného zatáčení 2

    Licenční časy:
    Zlato - 25.750
    Stříbrno - 26.300
    Bronz - 27.000

    Moje rada:

    Použijte Nissan Silvia na stejném kurzu, na kterém jste právě běželi s FTO. Vůz s pohonem zadních kol má tendenci pod vámi vyjíždět, pokud příliš prudce zrychlujete ze zatáček. S-Bend na High Speed ​​Ring vás určitě donutí zaplatit, pokud budete akcelerovat příliš prudce a příliš rychle. Tak se uberte a jezděte chytře.

    B-8: Závěrečný test B-licence

    Licenční časy:

    Zlato - 1:19.500

    Stříbrno - 1:20.500
    Bronz - 1:22.000

    Moje rada: 

    Budete závodit na celém High Speed ​​Ringu v Mazda Eunos Roadster (nebo Miata) v časovce na jedno kolo. Toto auto je tak akorát na závody, protože není příliš silné a ani příliš rychlé. Naučte se tok trati a upravte svůj styl jízdy, abyste tento kurz úspěšně zvládli. Jedinou skutečnou problémovou oblastí je S-Bend. Zvládnutí této sekce hraje obrovskou roli v tom, jak se nakonec váš čas na kolo vyvine. Gratulujeme! Získali jste B-licenci! :) Zbývají dvě další licence, takže si přečtěte celý příspěvek na blogu a podívejte se na můj pohled na licence A a International A! Pokud čtete celý příspěvek na blogu, ignorujte tento řádek.

    .

    .

    --- Gran Turismo 1: A-License ---

    Dalším krokem je získání A-licence. Většina ras vyžaduje A-licenci, takže její získání je docela důležité. Testy B-licence prokazují vaše základní schopnosti řídit a závodit s autem. Testy A-License vám pomohou stát se agresivnějším a taktičtějším závodním vozem. Zde je velmi důležité zdokonalit své dovednosti, protože je budete potřebovat pro těžší závody a pro testy mezinárodní licence A.


    Obsah:

    • Praktické zatáčení 1

    • Praktické zatáčení 2

    • Praktické zatáčení 3

    • Manipulace s více rohy 1

    • Manipulace s více rohy 2

    • Manipulace s více rohy 3

    • Pokročilé techniky

    • Závěrečný test licence třídy A

    A-1: Praktické zatáčení 1

    Licenční časy:

    Zlato- 32.400
    Stříbrno - 33.000
    Bronz - 34.000

    Moje rada: 

    Poslední zatáčku, přední úsek a první zatáčku Deep Forest budete závodit ve výkonné Toyotě Supra RZ. Na poslední zatáčce Deep Forest je krásné to, že pro výjezd ze zatáčky nemusíte ani prudce brzdit. Zachyťte spoustu rychlosti, která se řítí po přední rovince, ale buďte připraveni prudce zabrzdit, když vstoupíte do zatáčky 1 Deep Forest. Supra má tendenci se vymknout kontrole, pokud si nedáte pozor (kvůli vysokému zadnímu spoileru). Při vjíždění a vystupování z tohoto rohu tedy dbejte náležité opatrnosti.

    A-2: Praktické zatáčení 2

    Licenční časy:

    Zlato - 24.760

    Stříbrno - 25.200
    Bronz - 26.000

    Moje rada:

    Autumn Ring je váš další kurz, protože používáte stejnou Supra RZ z předchozího testu. Budete používat přední úsek a super těsný ohyb vlásenky, který obsahuje 1. zatáčku podzimního prstenu. Auto bude v zatáčce šíleně nestabilní. Když vjíždíte do zatáčky, musíte být připraveni sebrat toto auto a udržet jej stabilní. Jinak neuspějete. Podzimní kroužek NENÍ snadný kurz.

    A-3: Praktické zatáčení 3

    Licenční časy:

    Zlato - 42.800
    Stříbrno - 43.200
    Bronz - 44.000

    Moje rada:

    Tento test prokazuje vaši schopnost zvládnout sérii zatáček s Mazdou RX-7 a závodní Grand Valley Speedway. Tento kurz začíná ze šikany za třetím tunelem a končí u první vlásenky v Grand Valley. Použijte hladkou závodní linii přes první část trati, abyste dosáhli dostatečné rychlosti směrem do vlásenky. Když dosáhnete vlásenky, udržujte vůz stabilní, když proplouváte rozhodující vlásenkou Grand Valley.

    A-4: Manipulace s více rohy 1

    Licenční časy:

    Zlato - 37.400

    Stříbrno - 38.300
    Bronz - 39.000

    Moje rada:

    NEBUĎTE překvapeni, pokud v tomto testu neuspějete na první pokus nebo na více pokusů. Pokud jste hráli Gran Turismo 3, jedná se o stejný závěrečný test B-licence. Ve skutečnosti se tento test ve hrách GT objevil poměrně často. Budete závodit na Trial Mountain. Po projetí malého podjezdu budete pilotovat své GT-R jedním tunelem. Čeká na vás řada slepých zákoutí se všemi vysokými skalními útvary. Zde budete muset pečlivě vybrat závodní řadu. Tento test je náročný, takže se připravte, že několikrát neuspějete, než to konečně zvládnete. Naučte se za pochodu neustále zlepšovat svou závodní linii a své závodní dovednosti. Nakonec budete dostatečně rychlí, abyste získali cenu.

    NEVZDÁVEJ SE!

    A-5: Manipulace s více rohy 2

    Licenční časy:

    Zlato - 30.200
    Stříbrno - 30.700
    Bronz - 32.000

    Moje rada: 

    Se svou Hondou Prelude budete závodit na Grand Valley Speedway. Tento test se skládá z prvních několika zatáček vyjíždějících ze zametání doleva a doprava z první poloviny Grand Valley. Kurz končí výbuchem prvním tunelem. Prelude je na vůz FWD poměrně výkonný, takže rychle se dostat do tempa nebude problém. Zde najdete skvělou závodní dráhu, která vám umožní jet rychle. Největším problémem je poslední roh tohoto testovacího úseku. Při průjezdu tunelem se rychle zrychlete. Jako tip pro vysokou rychlost zůstaňte rovně, když míříte do cílové brány (spíše než odbočte doprava, abyste zůstali na trati). Tím, že projede branou odvážná rychlost, můžete oholit několik sekund času na kolo navíc. Jen se ujistěte, že nevyletíte z trati ve snaze získat extra rychlost přes cílovou bránu.

    A-6: Manipulace s více rohy 3

    Licenční časy:

    Zlato - 26.150
    Stříbrno - 26.500
    Bronz - 27.000

    Moje rada: 

    Zdejší trať je Deep Forest a po zatáčce 1 budete závodit na záludných a klikatých cestách v Toyotě MR2. Toto je jediný test zahrnující vůz s motorem uprostřed/RWD. Auta s motorem uprostřed jsou skvělá na závodění. Hmotnost motoru kolem zadní nápravy s pohonem zadní části vozu umožňuje skvělé ovladatelnost vozů MR. Nicméně, potřebují velké dovednosti, aby úspěšně prošli kurzem. Chystáte se to naučit obtížným způsobem pomocí klikaté části Deep Forest. Udržujte pevnou linii a zároveň se snažte udržet slušnou rychlost.

    A-7: Pokročilé techniky

    Licenční časy:

    Zlato - 29.500
    Stříbrno - 31.000
    Bronz - 33.000


    Moje rada: 

    Zde budete používat přední rovinku Grand Valley. Přední část byla přeměněna na provizorní skidpad. Použijte své Subaru Impreza a jeho výkon boxer/horizontálně protilehlý motor ke správné navigaci tímto směrem. S tímto 100m skidpadem byste neměli mít žádný problém, pokud budete držet rychlou linii kolem hřiště.

    A-8: Závěrečný test licence třídy A

    Licenční časy:

    Zlato - 1:05.000
    Stříbrno - 1:06.000
    Bronz - 1:08.000

    Moje rada:

    Budete závodit v prodloužené verzi A-3. Pouze tentokrát používáte Toyotu Supra. A místo toho, abyste se hnali k první vlásence, budete se muset potýkat s těsnější a pomalejší druhou vlásenkou. Vezměte to, co jste se naučili z A-3, a aplikujte tyto dovednosti na první sekci a první vlásenku. Po první vlásence, zkuste se proplést kolem zametacích rohů, které následují v rámci přípravy na mnohem tvrdší druhou vlásenku. Vyjměte druhou vlásenku a vypněte napájení druhé vlásenky, abyste tento test vymazali.

    Užijte si A-licenci, kámo! :)



    --- Gran Turismo 1: Přehled mezinárodních A-licence ---

    Poslední licenční výzva Gran Turismo vyžaduje, abyste dokončili jedno kolo na trati s použitím TVR Griffith 4.0 nebo Dodge Viper GTS. Vše, co jste se naučili z předchozích testů, vám pomůže při absolvování každého z licenčních testů. Většina popisů každé licence (kromě posledních dvou) obsahuje velmi málo užitečných informací.Je dobře, že jsi přišel na můj blog pro pomoc! :) Alespoň vám prozradím, na co si dát pozor, protože jsem měl možnost sám závodit na těchto tratích v GT1 při přípravě tohoto blogového příspěvku.Obsah:• High Speed Ring - časová zkouška

    • Special Stage Route 5 - časová zkouška
    • Grand Valley - časová zkouška
    • Deep Forest - časová zkouška
    • Autumn Ring - časová zkouška
    • Trial Mountain - časová zkouška
    • SS Route 11 - časová zkouška
    • IA-Class License - finále časová zkouška


    IA-1: High Speed Ring časová zkouška


    Licenční časy:

    Zlato - 1:03.990
    Stříbrno - 1:05.200
    Bronz - 1:07.000


    Moje rada:

    High Speed​​ Ring bude závodit na TVR Griffith. Je to auto lehké jako kompaktní auto, ale s dvakrát až třikrát větším výkonem. Pamatujete si, jak se vám dařilo s Miatou kolem High Speed ​​Ring? Použijte stejné dovednosti s mnohem výkonnějším strojem. Jen si pamatujte, že se jedná o výkonnější auto a že toto auto je MNOHEM cukavější než Miata, se kterou jste závodil ve finále B-licence. Využijte sílu a ovladatelnost tohoto vozu a zajistěte solidní čas na kolo. Bronz by tady neměl být těžké sehnat.

    IA-2: Special Stage Route 5 časová zkouška

    Licenční časy:

    Zlato - 1:16.350
    Stříbrno - 1:27.000
    Bronz - 1:30.000


    Moje rada: 


    Dálnice speciální etapy Route 5 budou vaším licenčním kurzem zde pro IA-2 a vaše auto je Dodge Viper GTS. Viper má neuvěřitelné množství točivého momentu ze svého masitého motoru V10. Viper je také velmi dobré silniční závodní auto. Využijte tedy točivý moment tohoto vozu k preciznímu závodění na této trati. Udržujte rychlou závodní linii v tunelu a zároveň se řádně proplétejte další sadou zatáček. Když vstoupíte do sekce, která by normálně vedla do Clubman Stage Route 5, pamatujte, že nesmíte jít příliš široce, jinak narazíte na vnější stěnu pneumatiky. Když se přiblížíte k velmi pomalé vlásence, je třeba provést více tkaní. Toto je pouliční kurz, takže pamatujte, že téměř každý roh je slepý. Získejte spoustu rychlosti jízdy pod dálnicí. Po tomto výbuchu se dokonale ujistěte, že poté projdete každým z těžkých rohů zprava doleva a doprava. Získejte plynulý výjezd z poslední zatáčky a vrhněte se po startovní/cílové rovince dostatečnou rychlostí, abyste prošli tímto testem.


    IA-3: Grand Valley časová zkouška

    Licenční časy:

    Zlato - 1:57.880
    Stříbrno - 1:59.900
    Bronz - 2:03.000

    Moje rada:

    Grand Valley je vaše závodní dráha, protože se vrátíte ke krásné TVR Griffith 4.0. Toto auto je mnohem stabilnější v zatáčkách než RX-7 a Supra, se kterými jste závodili dříve v testech A-Licence, takže se nemusíte bát, že byste do těchto zatáček neměli pevné auto. Toto auto je velmi adaptivní a závodí na této trati velmi dobře. A dobře využijte jeho manipulační vlastnosti k rychlému překonání tohoto kurzu. Nejdůležitější tip pro solidní čas: zkuste tento kurz dokončit za méně než dvě minuty. Poplácejte se po zádech, i když tuto trať překonáte časem 1:59,999.

    IA-4: Deep Forest časová zkouška

    Licenční časy:

    Zlato - 1:18.630

    Stříbrno - 1:20.500

    Bronz - 1:24.000


    Moje rada:

    Pokud strom spadne v lese a nikdo není poblíž, aby to slyšel, vydává zvuk? Pokud se kolem Deep Forest vyřítí Dodge Viper GTS, bude Deep Forest ještě někdy stejný? Viper je zpět, když si vezmete jeho motor s vysokým točivým momentem a vyrazíte do lesa. Dobře vyběhněte z prvních klikatých cest a zamiřte do tunelu s určitou dynamikou. Pokračujte v běhu velkou rychlostí směrem do druhého tunelu. Dále se postavte čelem ke zvlněné cestě před sebou a udržujte Viper stabilní. Před třemi po sobě jdoucími rychlými zatáčkami (všechny levé zatáčky) jeďte plnou rychlostí dolů na zadním úseku, zatímco Viper jede nahoru na téměř 140 mph / 225.31 km/h. Výkonný výjezd z poslední zatáčky vám pomůže dostat z Viperu maximální rychlost, když překonáte startovní/cílovou čáru.

    IA-5: Autumn Ring časová zkouška

    Licenční časy:

    Zlato - 1:20.240
    Stříbrno - 1:21.100
    Bronz - 1:24.000


    Moje rada: 

    Ujasněme si jednu věc - nesnáším Autumn Ring. Rohy jsou tak nevyvážené a nevyrovnané a postrádají skutečně konzistentní tok. Pomocí TVR by se věci měly mnohem lépe spravovat. Využijte lehký a hbitý TVR k zaznamenávání nejrychlejších časů. Toto auto zvládá Autumn Ring velmi dobře. Naučte se nuance jeho ovládání, abyste tento kurz absolvovali s plnou rychlostí a přesností. Buďte vždy ve střehu, protože tato trať MŮŽE a zastihne vás, pokud nebudete neustále ve střehu. Řez do rohů hluboko, dokonce i obrubníky daleko uvnitř každého rohu. Při průjezdu smyčkou udržujte vůz stabilní. Tahle trať je úplně mimo rovnováhu, ale tohle auto to unese. Využijte výkon tohoto vozu k překonání této noční můry.

    IA-6: Trial Mountain časová zkouška

    Licenční časy:

    Zlato - 1:28.540

    Stříbrno - 1:29.500

    Bronz - 1:33.000


    Moje rada: 

    Tento test představuje vaši schopnost závodit na Trial Mountain s výkonným Dodge Viper GTS. Tohle auto zvládá Trial Mountain docela dobře. Ujistěte se, že využijete jeho výkonný motor a snadnou ovladatelnost k dosažení nejlepších časů. Pamatujte, že Trial Mountain je klikatá a působí spíše jako rallyová dráha než pořádný silniční závodní okruh. Jak zvládnete více zatáček, určuje váš čas na kolo. Zařízněte hluboko do některých rohů, abyste co nejlépe využili drsný charakter této skladby. Vždy myslete na zatáčku před vámi a ujistěte se, že nadcházející zatáčky projedete efektivně. Tohle nebude snadné.

    IA-7: SS Route 11 časová zkouška

    Licenční časy:

    Zlato - 2:06.330

    Stříbrno - 2:10.000
    Bronz - 2:14.000


    Moje rada: 

    Dosud jste nikdy nezávodili na speciální zkoušce Route 11. Protože se jedná o nový kurz mezi licenčními testy, budete se muset tento kurz naučit za běhu s velmi vhodným autem. TVR je opět zpět a budete jej používat naposledy v této sérii licenčních testů. Svižné ovládání tohoto vozu bude znamenat, že budete mít malý nebo žádný problém zvládnout mnoho úzkých zatáček RZ Route 11. Nejkritičtějšími částmi trati pro správné (v pořádku) jsou šikana autobusových zastávek pod Start / Dokončete dálnici, velmi pomalou vlásenku za mostem, vlásenku vedoucí do průmyslové části, a pravo-levá šikana, která vede na přední úsek. Zkuste jít na časy pod 2:10,000 a budete muset udělat mnohem víc, abyste překonali zlatý čas 2:06,330.

    IA-8: IA-Class License závěrečný test

    Licenční časy:

    Zlato - 1:55.428

    Stříbrno - 1:56.600
    Bronz - 1:59.000


    Moje rada: 

    Budete závodit v Grand Valley. Tentokrát s Dodge Viper a na uspořádání Reverse. To znamená, že budete čelit druhé polovině kurzu jako první. Nejprve budete čelit zametání rohů spolu s velmi těsnou šikanou. Vstupte do tunelu velkou rychlostí, až se dostanete k mostu. Sledujte svou linii, až se dostanete do druhého tunelu. Poslední tunel vede do velmi těsného rohu (který je pravý místo levého). Pevnou vlásenku vezměte opatrně. Následujících několik silnic před poslední vlásenkou (1. zatáčka normálního kursu) musíte projet hladce, abyste mohli co nejlépe využít svůj čas v posledním kole. To nebude snadné.Udělejte si čas zde a učte se za běhu. Všechny vaše licence patří vám! Gratulujeme!

    2024
    Všechny práva vyhrazena 
    Vytvořeno službou Webnode
    Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky