Licence časovka
Pro Gran Turismo 2 se vrací licenční testy. Kolekce nových vozů a nové výzvy znamenají, že se budete muset snažit a řídit tvrději, abyste se mohli stát mistrem světa Gran Turismo. Můžete si pořídit pět licencí. Pokud vyčistíte pět licencí, čeká vás speciální šestá výzva - super licence! Nejprve však - musíte si dát do pořádku všechny své licence. Nyní máte tři stupně mezinárodních licencí. Na rozdíl od licenčních testů Gran Turismo 1 nyní můžete provádět licenční testy v závodních autech. Máte také několik rally licenčních testů, abyste dále otestovali své závodní dovednosti.
Vstupte s tímto zdrojem do šíleného světa licenčních testů GT2!
--- Testy licence Gran Turismo 2 ve zkratce ---
Ve hře Gran Turismo 1 jste museli opustit režim simulace a jít do Replay Theatre, abyste se podívali, jak provést každý z licenčních testů. Nyní můžete sledovat ukázková videa, aniž byste museli opustit režim simulace. Jednoduše přejděte na "Demonstrace" a uvidíte, jak závodit na každém hřišti.
Možná budete chtít sledovat videa co nejpřesněji, abyste dosáhli nejlepšího času v každém testu. Plusem pro GT2 bylo také to, že jste měli možnost nahlédnout do kvalifikačních časů pro každý test. Tímto způsobem jste měli představu o tom, kdy střílet, abyste přistáli co nejlépe.
GT2 měl spoustu prvenství v licenčních testech:
• první GT s licenčními testy pro skutečné
místa života
• první GT s licenčními testy pro skutečný závodní okruh (Laguna Seca)
• první GT s licenčními testy se závodními vozy a závodními vozy
• první GT s rally testy
Spousta testů se odehrává na těchto fantasy hřištích, než aby byly všechny na každé dráze ve hře (jako v GT1).
Většina licenčních testů GT2 se cítí spíše jako v závodní škole nebo v zařízení závodní školy, než jako testy na každé dráze ve hře. Gran Turismo 1 mělo téměř každé auto v první dostupné barvě, když jste je měli koupit (obvykle bílá). Tato hra má však auta v různých barvách.
Nové rally testy vám umožní posunout vaše řidičské dovednosti na novou úroveň tím, že vám umožní být agresivnější. Závodění na rallyových tratích vám umožní být agresivnější, protože můžete auto tvrdě vyjet do zatáček. Vzhledem k tomu, jak rychle jede spousta rychlejších aut, čekala vás vzrušující jízda jako žádná jiná!
Gran Turismo 2 je první Gran Turismo, které vám dává možnost závodit na akcích bez nutnosti licence. Abyste se však mohli zúčastnit závodů s vyššími platy, musíte získat licence. Tento zdroj vám pomůže.
--- Gran Turismo 2: B-Licence ---
Stejně jako v prvním Gran Turismo prokazuje B-licence vaši základní schopnost soutěžit s autem. Dostanete většinou auta s nedostatečným pohonem a jednoduché testy ovládání, které otestují vaše schopnosti. Získat zlato alespoň v jednom z deseti různých testů by nemělo být těžké, pokud víte, jak zvládnout každý kurz, který vám byl přidělen.
B-Licenční testy v GT2:
B-1 Start, akcelerace a brzdění 1
B-2 Start, akcelerace a brzdění 2
B-3 Start, akcelerace a brzdění 3
B-4 Kruhová dráha 1: Základy zrychlení
B-5 Kruhová dráha 2: Základy zrychlení
B-6 Základy zatáčení 1
B-7 Základy zatáčení 2
B-8 Základy zatáčení 3
B-9 Základy zatáčení 4: S-otočení
B-10 Základy zatáčení 5: S-Turn
B-1: Start, akcelerace a brzdění 1
Licenční časy:
ZLATO - 38.650
STŘÍBRNO - 38.900
BRONZ - 39.800
Rychlost spouštění při: (žádná)
Moje rada:
Jak byste si představovali, nezávodíte se superautom na svůj první test. Místo toho řídíte svéráznou Toyotu Vitz s výkonem 67 koní. Nepřemýšlejte o zastávce až někde v polovině mezi 900 až 950 metry. Brzděte tvrdě a rychle, abyste dosáhli nejlepšího času.
B-2: Start, akcelerace a brzdění 2
Licenční časy:
ZLATO - 29.270
STŘÍBRNO - 29.550
BRONZ - 30.500
Rychlost startu: 0 km/h (EU) / 0 mph (US)
Moje rada:
Tento Fiat Coupé má 211 koní a je to vaše druhé testovací auto. Přemýšlejte o brzdění na hranici 900 metrů.
B-3: Start, akcelerace a brzdění 3
Licenční časy:
ZLATO - 26.800
STŘÍBRNO - 27.300
BRONZ - 28.000
Rychlost startu: 0 km/h (EU) / 0 mph (US)
Moje rada:
R34 Skyline, se kterým budete závodit, má spoustu výkonu a pohon všech čtyř kol. S ohledem na to se po trati budete řítit plnou rychlostí.
Nyní musíte myslet na brzdění někde po 800 metrech, ale před 900 metry, abyste tento test zvládli se zápočtem.
B-4: Kruhová dráha 1: Základy zrychlení
Licenční časy:
ZLATO - 23.700
STŘÍBRNO - 24.200
BRONZ - 27.000
Rychlost startu: 0 km/h (EU) / 0 mph (US)
Moje rada:
Nissan March G# má výkon 75 koní a má pohon předních kol. Proto pro udržení stability tohoto vozu nemusíte dělat příliš mnoho, kromě správného řízení kurzu.
Udržujte auto tak daleko, jak je to možné, a zároveň udržujte vůz na přijatelné, ale konzistentní rychlosti.
B-5: Kruhová dráha 2: Základy zrychlení
Licenční časy:
ZLATO - 32.500
STŘÍBRNO - 33.600
BRONZ - 35.300
Rychlost startu: 0 km/h (EU) / 0 mph (US)
Moje rada:
Na rozdíl od předchozího testu pojedete s mnohem výkonnějším vozem na trati s mnohem větším poloměrem. Stále platí stejná pravidla. Nyní se stačí přizpůsobit novému vozu a nové trati.
Hledejte konzistentní rychlost pro jízdu po této trati a zároveň udržujte vůz na absolutním vnitřku, aniž byste se dostali do vnitřní trávy.
B-6: Základy zatáčení 1
Licenční časy:
ZLATO - 24.650
STŘÍBRNO - 25.200
BRONZ - 27.000
Rychlost startu: 0 km/h (EU) / 0 mph (US)
Moje rada:
Z pevného startu pojedete se svou modrou Mazdou Demio úsekem silnice směrem doleva. Budoucí hry GT mají přerušované čáry s modrými i červenými čarami, ale tato je žlutá přerušovaná čára. Použijte jej pro referenci.
Nemusíte sledovat čáru, ale alespoň si udělejte představu, kde by měl být váš brzdný bod.
B-7: Základy zatáčení 2
Licenční časy:
ZLATO - 20.750
STŘÍBRNO - 21.300
BRONZ - 22.800
Startovací rychlost: 49 km/h (EU) / 31 mph (US)
Moje rada:
Toto je první test využívající rychlost spouštění, takže se před zahájením tohoto testu ujistěte, že je plyn zapojen. Vaše auto je výkonnější než Demio z předchozího testu. Budete závodit s Hondou Integra Type-
R na stejném kurzu jako předchozí test. Stejná technika platí při pokusu o vyčištění tohoto kurzu. Pamatujte, že budete muset brzdit o něco dříve, protože jedete vyšší rychlostí a že jste v silnějším autě.
B-8: Základy zatáčení 3
Licenční časy:
ZLATO - 23.310
STŘÍBRNO - 23.800
BRONZ - 25.500
Startovací rychlost: 49 km/h (EU) / 31 mph (US)
Moje rada:
Pokud dokážete vymazat předchozí test, neměli byste mít s tímto žádný problém. Nyní se musíte pokusit vyčistit pravotočivou zatáčku ve stejném autě jako v B-7.
B-9: Základy zatáčení 4: S-Turn
Licenční časy:
ZLATO - 23 500
STŘÍBRNO - 24 200
BRONZ - 26 000
Rychlost startu: 0 km/h (EU) / 0 mph (US)
Moje rada:
Vaše auto je kelly green Mercury Cougar. Nejedná se sice o starou pumu z 60. let, ale závodíte se svéráznou pumou s pohonem předních kol z roku 1998. Využijte jeho motor o výkonu 172 koní, abyste z tohoto hřiště vytěžili maximum.
Pamatujte, že musíte přepnout směr uprostřed mezi rohy. Při přechodu z jedné zatáčky do druhé udržujte vůz stabilní.
B-10: Základy zatáčení 5: S-Turn
Licenční časy:
ZLATO - 20.300
STŘÍBRNO - 21.100
BRONZ - 22.700
Startovací rychlost: 100 km/h (EU) / 62 mph (US)
Moje rada:
Děláte stejný test jako v předchozím, ale s vyšší rychlostí. Musíte brzdit dříve a připravit se na proti úpravu v polovině tratě. Zvláštní pozornost věnujte své rychlosti.
Nyní máte svou B-licenci,
ale proč se tam zastavit? Existuje mnoho dalších licencí, které můžete získat!
--- Gran Turismo 2: A-Licence ---
B-Licence otestovala vaše základní schopnosti. Dalším krokem je maximálně využít své dovednosti B-licence. Většina testů zde zahrnuje vaši schopnost efektivně zatáčet.
Testy A-Licence v GT2:
A-1 Vysokorychlostní brzdění
A-2 Zatáčení a brzdění
A-3 Středně pokročilý průjezd zatáčkou 1: FF Car
A-4 Střední průjezd zatáčkou 2: FR Car
A-5 Střední zatáčení 3: FF Car
A-6 Střední Zatáčení 4: FR Car
A-7 Aplikované zatáčení 1: S-otočka
A-8 Aplikované zatáčení 2: S-otočka
A-9 Aplikované zatáčení 3: Ostré zatáčky
A-10 Aplikované zatáčení 4: Ostré zatáčky
A-1: Vysokorychlostní brzdění
Licenční časy:
ZLATO - 18.000
STŘÍBRNO - 19.200
BRONZ - 19.700
Startovací rychlost: 200 km/h (EU) / 124 mph (US)
Moje rada:
Toto je poslední z testů, které využívají Test Course. Vaše červená R33 Skyline se bude řítit přední rovně obrovskou rychlostí. Tvůj cíl? Zpomalte ji! Budete muset začít přemýšlet o brzdění, když překročíte hranici 700 metrů.
Brzděte v určitém bodě mezi 800 a 900 metry, abyste dosáhli co nejlepšího skóre. Zde je VELKÁ nápověda, jak vědět, kdy brzdit: pokud závodíte s automatickou převodovkou, brzděte, jakmile Skyline zařadí pátý rychlostní stupeň! Skyline před zařazením pátého rychlostního stupně dosáhne rychlosti 238 km/h (EU) / 148 mph (US). Takže ve chvíli, kdy se auto začne blížit k rychlosti 238 km/h (EU) / 148 mph (US), prudce brzděte!
A-2: Zatáčení a brzdění
Licenční časy:
ZLATO - 21.100
STŘÍBRNO - 21.500
BRONZ - 22.500
Startovací rychlost: 150 km/h (EU) / 93 mph (US)
Moje rada:
Trať 1000 metrů vede doleva po 800 metrech. Zahýbá dále do značek 900 a 1000 metrů. Úkolem je najít vhodný bod k vysunutí auta. Berte to jako předehru k závodům rally. Protože je to jako rally test,
dostanete skvělé auto od závodní značky - Subaru Legacy B4 RSK z roku 1998. Tento kurz není snadné pochopit. Při zatáčení musíte nejprve hledat pevný brzdný bod. Pak před značkou 900 metrů nezapomeňte auto při brzdění vysunout. Hodiny se zastaví, když váš vůz zcela zastaví v cílovém prostoru.
Tento kurz budete muset absolvovat několikrát, abyste získali obecný přehled o tomto kurzu.
A-3: Střední brzdění 1: FF Car
Licenční časy:
ZLATO - 19.200
STŘÍBRNO - 20.000
BRONZ - 21.600
Startovací rychlost: 150 km/h (EU) / 93 mph (US)
Moje rada:
Tento kurz je podobný kurzu Licenčního testu B-7. Tento úsek musíte správně zvládnout pomocí vozu s předním náhonem. Auto s pohonem předních kol není určeno pro seriózní jízdní výkony.
Váhu a pohon přenášíte na přední kola, takže nemůžete efektivně projíždět zatáčky. Největší pozitivum aut s předním pohonem je, že musíte udělat něco opravdu hloupého, abyste auto roztočili. Vaše Integra Type-R je auto volby.
Postarejte se o podnikání co nejlépe tím, že tento roh efektivně vyčistíte.